Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

Λειτουργική προπόνηση

Έχει υπολογισθεί ότι, στις μέρες μας, ο μέσος άνθρωπος περνάει καθιστός το 70% της ημέρας του πράγμα πολύ επιβλαβές για το σώμα του, τις αρθρώσεις του και τη σπονδυλική του στήλη. Για τον λόγο αυτόν θεωρείται από πολλούς σκόπιμο τη μία περίπου ώρα που διαθέτει κάποιος για την εκγύμνασή του να μην την αναλώσει καθιστός με ασκήσεις που, για παράδειγμα, εκτελούνται στον πάγκο. Αντίθετα, ένα σύνολο ασκήσεων που θα βελτίωνε τις κινήσεις του ασκούμενου, που είναι απαραίτητες στην καθημερινή του δραστηριότητα με ταυτόχρονη συμμετοχή πολλών μυϊκών ομάδων, θα ήταν πολύ πιο ωφέλιμο και αποτελεσματικότερο. Αυτό το σύνολο ασκήσεων ονομάζεται λειτουργική προπόνηση ή αλλιώς functional training. Η αρχή της λειτουργικής προπόνησης βασίζεται στην εκγύμναση των συγκεκριμένων κινήσεων που χρησιμοποιούμε συχνότερα. Σ’ ένα πρόγραμμα functional training ενεργοποιούμε τις μυϊκές ομάδες που καταπονούνται κατά τη διάρκεια της καθημερινότητας, έχοντας σαν στόχο την προστασία τους μέσω της άσκησης. Η προπόνηση περιλαμβάνει, επίσης, την κινητοποίηση των αρθρώσεων που βρίσκονται σε ακινησία λόγω της καθιστικής ζωής και την ενδυνάμωση των αντίστοιχων μυών τους. Είναι, βέβαια, σαφές και αδιαμφισβήτητο ότι οποιαδήποτε μορφή άσκησης μας προσφέρει πλεονεκτήματα. Με τη λειτουργική προπόνηση, όμως, μπορούμε να προετοιμάσουμε το σώμα μας για οποιαδήποτε καθημερινή δραστηριότητα όπως το περπάτημα, το κάθισμα, το τρέξιμο, την ανύψωση αντικειμένων, το ανέβασμα σκαλοπατιών και άλλων μειώνοντας την πιθανότητα τραυματισμού ή άλλων μυοσκελετικών ενοχλήσεων. Τα πλεονεκτήματα και τα αποτελέσματα της λειτουργικής προπόνησης είναι πολλαπλά. Βελτιώνει τη ποιότητα ζωής στην καθημερινότητά μας λόγω της ευκινησίας, της ταχύτητας, της δύναμης και της βελτίωσης των αντανακλαστικών που προσφέρει. Βοηθά στην απώλεια βάρους και τη βελτίωση της φυσικής κατάσταση καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε αερόβια μορφή. Βελτιώνει την ορθοσωμία, την λειτουργικότητα των κινήσεων και την ισορροπία, ενώ συμβάλει στη σύσφιξη και τη μυϊκή ενδυνάμωση. Functional TRX προπόνηση με τις οδηγίες ενός trainer απευθύνεται σε κάθε είδος ασκούμενου από αρχάριους μέχρι αθλητές.

Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2011

Brian Stann Interview with TRX®


Παρασκευή, 11 Νοεμβρίου 2011

ARE YOU READY??



Στον Α.Σ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ "HUMAN CHESS" που βρισκετε στην οδο επων 20,Λ.κνωσσου στο δευτερο κυκλικο κομβο δεξια μετα την εξοδο της εθνικης καθε τριτη & πεμπτη 6:00-7:30 ατομικα μαθηματα TRX suspension training .Η πρωτη σας προπονηση δωρεαν περισσοτερες πληροφοριες στο 2810 213 375

Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Οι μύθοι και η πραγματικότητα για το περίφημο Six Pack

Η εμφάνιση της κοιλιάς παραμένει το απόλυτο σημείο σύγκρισης. Η δουλειά του χειμώνα θα χαρακτηριστεί κυρίως από την εικόνα των κοιλιακών οι οποίοι θα μας κατατάξουν στον άτυπο διαγωνισμό της παραλίας.

Οι κοιλιακοί, ωστόσο, συνεχίζουν να προβληματίζουν τους ειδήμονες αφού ακόμη και σήμερα οι απόψεις σχετικά με το τρόπο δημιουργίας του πολυπόθητου six pack διαφέρουν. Η παραφιλολογία που υπάρχει γύρω από τη συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα αγγίζει τα όρια της υπερβολής, με πρακτικές συμβουλές που αγγίζουν τα όρια της επιστημονικής φαντασίας.

Τι είναι τελικά μύθος και τι πραγματικότητα; Παρακάτω θα βρεις μερικές από τις μεγαλύτερες αλήθειες και μύθους γύρω από την πολυσυζητημένη μυϊκή ομάδα.

Oι κοιλιακοί πρέπει να γυμνάζονται στο τέλος της προπόνησης

Πραγματικότητα. Η προπόνηση των κοιλιακών πρέπει να γίνεται πάντα στο τέλος ενός προπονητικού προγράμματος. Οι κοιλιακοί μύες συμμετέχουν στην σταθεροποίηση του σώματος και πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε προπόνησης . Η προθέρμανση μέσω κοιλιακών ασκήσεων θεωρείται ξεπερασμένη μέθοδος.

Xωρίς τη κατάλληλη γενετική προδιάθεση δε θα δεις αποτέλεσμα

Μύθος. Η αλήθεια είναι ότι η γενετική προδιάθεση παίζει καθοριστικό ρόλο δίνοντας σαφές προβάδισμα στο μεσομορφικό σωματότυπο. Ωστόσο, υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις ανθρώπων με υψηλά ποσοστά λίπους που κατάφεραν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η συστηματική δουλειά θα δώσει σε κάθε περίπτωση γράμμωση. Η διάφορα ωστόσο, μεταξύ προικισμένων και μη αθλητών επηρεάζει σημαντικά το χρόνο επίτευξης του στόχου.

Όλα εξαρτώνται από τη διατροφή

Πραγματικότητα. Είναι γεγονός ότι η διατροφή αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα εμφάνισης των κοιλιακών. Όσο και εάν προπονηθεί κάποιος, όποια μέθοδο και αν ακολουθήσει εάν η κοιλία του καλύπτεται από παχύ στρώμα λίπους sιx pack δεν θα δει ποτέ. Ωστόσο, δεν παραβλέπουμε ότι και ο ρόλος της άσκησης είναι σημαντικός, αφού η διατροφή από μόνη της κοιλιακούς δεν δίνει.

Είναι μύθος ή πραγματικότητα ότι οι κάτω κοιλιακοί απαιτούν ειδικό ασκησεολόγιο;

Μύθος. Η ανατομία των κοιλιακών είναι πολύ διαφορετική από αυτή που φανταζόμαστε. Η έκφραση ''πάνω και κάτω κοιλιακοί'' είναι εντελώς λανθασμένη αφού ουσιαστικά αναφέρεται στις ανώτερες ή κατώτερες μοίρες του ορθού κοιλιακού. Οι ορθοί κοιλιακοί είναι δυο, ο αριστερός και ο δεξιός οι οποίοι όταν βγουν προς τα έξω σχηματίζουν τα πολυπόθητα ‘’τετραγωνάκια’’ Στα πλάγια βρίσκουμε τους δυο έξω λοξούς κοιλιακούς και βαθύτερα τον έσω λοξό. Όταν εξασκούμε τους ορθούς μύες γυμνάζεται και η πάνω και η κάτω μοίρα αφού η κάμψη του μυ επιβαρύνει και τα δυο μέρη.

Οι κοιλιακοί χρειάζονται καθημερινή σκληρή δουλειά

Μύθος. Οι κοιλιακοί μύες λειτουργούν σαν οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Ο χρόνος αποκατάστασης είναι εξίσου σημαντικός με το χρόνο προπόνησης. Τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετές για να δώσουν εξαιρετική εικόνα στη κοιλιά μας. Παράλληλα η καθημερινή προπόνηση, συνήθως, συνοδεύεται από μειωμένη ένταση και συνεπώς από μειωμένο αποτέλεσμα. H υπερβολή στο κομμάτι της άσκησης λειτούργει πάντοτε αρνητικά.

Πρέπει να γυμνάζεσαι μόνο με τις ασκήσεις κοιλιακών που σε πιάνουν καλύτερα

Μύθος. Η ομάδα των κοιλιακών αποτελείται από αρκετούς μύες οι οποίοι χρειάζονται πολλές διαφορετικές ασκήσεις για να ενεργοποιηθούν. Μια ή δυο ρουτίνες δεν αρκούν σε καμία περίπτωση για την εξάσκηση της κοιλιάς. Τα τελευταία χρόνια στο ασκησεολόγιο των κοιλιακών προστέθηκε η γνωστή fit ball η οποία απογείωσε το ασκησεολόγιο της ομάδας κάνοντας τους τις κλασσικές διπλώσεις να μοιάζουν με απολειφάδι του παρελθόντος.

Οι κοιλιακοί θέλουν αργή εκτέλεση;

Πραγματικότητα. Οι κοιλιακοί μύες μπορούν να απομονωθούν πάρα πολύ δύσκολα αφού γύρω τους εμφανίζονται πολύ μύες που μπορούν να συνεισφέρουν στη προσπάθεια. Η αλήθεια είναι ότι η εκτέλεση απαιτεί τη μεγίστη δυνατή συγκέντρωση η οποία δεν μπορεί να έρθει μέσα από νευρικές απότομες κινήσεις. Την ώρα της προπόνησης είμαστε συγκεντρωμένοι απόλυτα στους κοιλιακούς, προσφέροντας τη μέγιστη δυνατή απομόνωση.