Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Mypower gym!!!

Χρησιμοποίησε μόνο το ίδιο σου το βάρος
Η αύξηση και η μείωση του έργου με το MyPower επιτυγχάνεται με τη μεταβολή της απόστασης και της γωνίας μεταξύ των σημείων εξάρτησης του σώματος και του οργάνου/με κίνηση μπρος ή πίσω των ποδιών ή των χεριών. Ένας άλλος τρόπος για να ρυθμίσετε το φορτίο είναι με αλλαγή της λαβής των χεριών, και με τα δύο χέρια ή με το ένα χέρι. Επίσης οι ιμάντες έχουν τη δυνατότητα μείωσης και αύξησης του μήκους τους.
Έχεις ότι χρειάζεσαι για να κάνεις ένα πλήρως ολοκληρωμένο πρόγραμμα προπόνησης, ακόμη και χωρίς ακριβό εξοπλισμό γυμναστηρίου. Το σώμα είναι ένα σύστημα μοχλών το οποίο μαζί με τους μύες μας βοηθούν να κινηθούμε στο χώρο. Από παιδιά, έχουμε αναπτύξει και ενισχύσει τους μυς μας, ενώ παίζουμε, υπερνικώντας διαρκώς το ίδιο μας το βάρος. Με τον ίδιο τρόπο χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα προπόνησης, με το σωματικό σου βάρος μπορείς να αυξήσεις και να βελτιώσεις τη δύναμη, το συντονισμό, την ευλυγισία και την αντοχή του μυϊκού σου συστήματος χρησιμοποιώντας τους μοχλούς και τη μυϊκή μάζα του σώματος σου.

Πάρε το μαζί σου οπουδήποτε και αν βρίσκεσαι

Το ΜyPower είναι πολύ συμπαγές. Μαζί με όλα τα αξεσουάρ και τη τσάντα για να το κουβαλάτε μαζί σας ζυγίζει 1 κιλό και το μέγεθός του είναι περίπου οσο μία μπάλα ποδοσφαίρου. Επίσης έχει ευέλικτο όγκο διότι η σύσταση του είναι κυρίως από ιμάντες πολυεστέρα και τα υπόλοιπα αξεσουάρ είναι μικρά και έτσι είναι εύκολο να χωρέσουν και να προσαρμοστούν μαζί με το MyPower. Στις διακοπές, στο γυμναστήριο, στο πάρκο, στη παραλία ή στο σπίτι δεν καταλαμβάνει περιττό χώρο ή βάρος. Χρησιμοποιώντας το MyPower θα μετατρέψεις το ίδιο σου το σώμα στο προσωπικό σου γυμναστήριο και θα μπορείς να προπονηθείς οπουδήποτε εσύ θέλεις.Πληροφοριες στο trxfitness1@gmail.com

Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012

Ομαδικα μαθηματα 5 ατομων

Ομαδικα μαθηματα 5 ατομων TRX Group Suspension Training στο Α.Σ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ "HUMAN CHESS" που βρισκετε στην οδο επων 20,Λ.κνωσσου στο δευτερο κυκλικο κομβο δεξια μετα την εξοδο της εθνικης καθε τριτη & πεμπτη 6:00-7:30 &(τεταρτη 7:30-8:30).Η πρωτη σας συνεδρια δωρεαν περισσοτερες πληροφοριες στο 2810 213 375.

 

Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012

Διήμερο σεμινάριο CrossFit!!!




Στης 21-22 απριλιου και ωρα 10:00 π.μ σας περιμενουμε  στον Α.Σ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ "HUMAN CHESS" που βρισκετε στην οδο επων 20,Λ.κνωσσου στο δευτερο κυκλικο κομβο δεξια μετα την εξοδο της εθνικης.Για πρωτη φορα στο ηρακλειο κρητης ερχεται Tο crossfit Hellas και η Marianna Tzourtzek (Certified CrossFit trainer,η μοναδικη αθλητρια που εχει παρει μερος σε αγωνες στο εξωτερικο τα τελευταια δυο χρονια με διακριση Πανευρωπαικη στην 6η θεση, εκρποσωπώντας 5 Βαλκανικες χωρες ( South East Europe)) σε συνεργασία με την σχολή Human Chess σας καλούν σε ένα διήμερο σεμινάριο CrossFit στο Ηράκλειο Κρήτης.
Το CrossFit είναι μια προσέγγιση προπονητικού προγραμματισμού που ζητάει από τον αθλητή να καταπιαστεί με μεγάλη «γκάμα» διαφορετικών προπονητικών μεθόδων, όπως : 1.Ενόργανη Γυμναστική ,2. Άρση Βαρών 3. Powerlifting (Deadlift, Squat, Press) 4.Sprint, 5.Τρέξιμο Αποστάσεων.
η «Φυσική Κατάσταση» είναι κάτι πολυδιάστατο, και η απόκτηση της αναγκαστικά απαιτεί μια προσέγγιση που περιλαμβάνει συγκεκριμένα στοιχεία που απευθύνονται ταυτόχρονα στις 10 επιθυμητές δεξιότητες. 1.Ακρίβεια (Accuracy) 2.Ισορροπία (Balance) 3.Συντονισμός (Coordination),4.Ευλυγισία (Flexibility),5.Ευκαμψία (Agility),6.Σθένος (Stamina),7.Καρδιοαναπνευστική αντοχή (Cardiovascular Endurance) 8.Ταχύτητα (Speed),9.Ισχύς (Power),10.Δύναμη (Strength).Tο πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του CrossFit, ωστόσο, είναι το γεγονός ότι ο προγραμματισμός ασκήσεων συνδυάζει τα παραπάνω σε «ρουτίνες» (Workout of Day, WOD), ώστε σε κάθε προπόνηση ο αθλητής να «δουλεύει» παραπάνω από μια δεξιότητα ! Οι αθλητές μας καλύπτουν όλη την «γκάμα» - κάποιοι είναι σοβαροί αθλητές των πολεμικών τεχνών που ετοιμάζονται για πρωταθλητισμό, άλλοι ανήκουν σε επίλεκτα σώματα ασφαλείας, ενώ έχουμε και αθλήτριες που είναι νοικοκυρές μέσης ηλικίας που απλά επιθυμούν να βελτιώσουν την φυσική τους κατάσταση - όλοι είναι ευπρόσδεκτοι, και για όλους σχεδιάζουμε προσωπικά προγράμματα.
Πληροφοριες στο 2810 213 375.


Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ








TRX® Get With The Movement™ - Todd Durkin

Στον Α.Σ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ "HUMAN CHESS" που βρισκετε στην οδο επων 20,Λ.κνωσσου στο δευτερο κυκλικο κομβο δεξια μετα την εξοδο της εθνικης καθε τριτη & πεμπτη 6:00-7:30 ομαδικα μαθηματα TRX suspension training .Η πρωτη σας προπονηση δωρεαν περισσοτερες πληροφοριες στο 2810 213 375.