Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2012

TRX® for Strength & Conditioning


Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

Το Αγελαδινό Γάλα - Μήπως δεν είναι τελικά τόσο ωφέλιμο?


Ξέρατε ότι...
* Το γάλα είναι η βάση των καρδιακών παθήσεων

Το γάλα είναι ο λόγος που μια στις 6 αμερικανίδες θα αναπτύξει καρκίνο του μαστού.

25 εκατομμύρια αμερικανίδες μετά την ηλικία των 40 έχουν εντοπιστεί με αναπηρική αρθρίτιδα και οστεοπόρωση. Αυτές έχουν πιει παραπάνω από 1 κιλό γάλα ανά ημέρα για ολόκληρη τη ζωή τους.

Το ασβέστιο στο γάλα δεν απορροφάται επαρκώς και ηκατανάλωση γάλακτος είναι η αιτία της οστεοπόρωσης.

60 τοις εκατό των γαλακτοκομικών αγελάδων της Αμερικής έχουν τον ιό της λευχαιμίας. Είναι σωστό να τρώγονται η σάρκα ή το γάλα από τα ασθενή ζώα;

Η ΤΕΛΕΙΑ ΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ;ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ!

Το γάλα της αγελάδας είναι ειδική τροφή για τα μοσχαράκια. Δεν είναι κατάλληλο να πίνεται από ανθρώπους όπως επίσης και το γάλα άλλων θηλαστικών.Το γάλα είναι αρμόδιο για τις αλλεργίες, κολικούς, την κολίτιδα,πόνο στο αυτί, τα κρυολογήματα και τη συμφόρηση στα μικρά παιδιά.Η έρευνα δείχνει ότι μια βοοειδής πρωτεϊ'νη στο γάλα καταστρέφει τα κυττάρα βήτα του πάγκρεατος που παράγουν ινσουλίνη,προκαλώντας το διαβήτη.

Κάθε γουλιά γάλα περιέχει :
αυξητική ορμόνη,λιπαρά,χοληστερόλη,αλλεργιογόνες πρωτεΐνες,εντομοκτόνα,αίμα,πύον,αντιβιοτικά,βακτηρίδια,ιούς και άλλα.

Μύθος γάλακτος  1: Το γάλα βοηθά να χτιστούν γερά κόκκαλα
Οι γονείς περνούν αυτόν τον μύθο στα παιδιά τους, και οι παραπληροφορημένοι διατροφολόγοι τον ενισχύουν.Το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα αποδυναμώνουν τα κόκκαλα και επιταχύνουν την οστεοπόρωση. Η κατανάλωση γάλακτος προκαλεί αυτό που διαφημίζεται ότι δήθεν αποτρέπει.Η οστεοπόρωση προκύπτει από την απώλεια ασβεστίου, και όχι από ανεπαρκή εισαγωγή ασβεστίου.Και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε πρωτεϊ'νη, προωθούν την απώλεια ασβεστίου.Μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η μεγάλη κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων συνδέεται με τα υψηλά ποσοστά οστεοπόρωσης.
Εάν θέλετε γερά κόκκαλα, μην πίνετε γάλα.

μύθος # 2: Το γάλα είναι το κορυφαίο ποτό υγείας
Τρώγοντας
φρούτα, λαχανικά και ολόκληρα σιτηρά
έχει τεκμηριωθεί ότι χαμηλώνεις τον κίνδυνο καρδιακών, την υψηλή πίεση αίματος και το καρκίνο.Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι σαφώς αιτία της οστεοπόρωσης, των καρδιακών παθήσεων, της παχυσαρκίας, του καρκίνου, των αλλεργιών και του διαβήτη. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν έχουν καμμιά σχέση με"υγεία". Η σχέση τους με τις καρδιακές παθήσεις είναι ιδιαίτερα ισχυρή.Ο William B. Grant, ph. Δ., συνοψίζει τις αυξανόμενες αποδείξεις ότι και το γάλα χωρίς λιπαρά είναι επίσης σημαντικός φορέας για τις καρδιακές παθήσεις. Το γάλα χωρίς λιπαρά είναι πολύ χαμηλό στις βιταμίνες β.Ο μεταβολισμός όλης αυτής της πρωτεϊ'νης του γάλακτος ελλείψει των βιταμινών β συμβάλλει στη συγκέντρωση homocysteine, ένας δείκτης για τις καρδιακές παθήσεις.

Μύθος # 3: Το γάλα είναι απαραίτητο για τα παιδιά που μεγαλώνουν
3 λόγοι που το γάλα και τα παιδιά δεν πάνε μαζί.Κατ' αρχάς, το γάλα είναι η κύρια αιτία της ανεπάρκειας σίδηρου αναιμίας στα νήπια,και η αμερικανική ακαδημία παιδιατρικής αποθαρρύνει τώρα το δόσιμο γάλακτος στα παιδιά πριν από τα πρώτα γενέθλιά τους.Δεύτερον, έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση γάλακτος στην παιδική ηλικία συμβάλλει στην ανάπτυξη του διαβήτη τύπος-1. Ορισμένες πρωτεϊ'νες στο γάλα μοιάζουν με τα κύτταρα βήτα του πάγκρεατος που εκκρίνουν την ινσουλίνη. Σε μερικές περιπτώσεις, το ανοσοποιητικό σύστημα κάνει αντισώματα ενάντια στην πρωτεϊ'νη γάλακτος που εσφαλμένα επιτίθενται και καταστρέφουν τα κύτταρα βήτα.Τρίτον,οι αλλεργίες γάλακτος είναι πολύ κοινές στα παιδιά και προκαλούν τα προβλήματα ιγμορείων, διάρροια, δυσκοιλιότητα και κούραση. Είναι μια κύρια αιτίατων χρόνιων μολύνσεων αυτιών που μολύνουν μέχρι 40% όλων των παιδιών κάτω από την ηλικία των 6. Οι αλλεργίες γάλακτος συνδέονται επίσης με τα προβλήματα συμπεριφοράς στα παιδιά και με την ενοχλητική άνοδο του άσθματος παιδικής ηλικίας.(Οι αλλεργίες γάλακτος είναι εξίσου κοινές στους ενηλίκους με παρόμοια συμπτώματα.)

ΜΥΘΟΣ # 4: Το γάλα είναι καθαρό και θρεπτικό?

Σαν να μην ήταν ήδη αρκετά κακό από μόνο του το γάλα, ο χημικός γίγαντας,η Monsanto, και η FDA το έκαναν πολύ χειρότερο. Το 1994 η FDA ενέκρινε τη χρήση του recombinant bovine somatotropin (rbST), μια γενετικά κατασκευασμένη ορμόνη από την Monsanto που αυξάνει την παραγωγή γάλακτος στις αγελάδες από 10-25%.Το γάλα από τις αγελάδες που αντιμετωπίζεται με rbST περιέχει ανεβασμένα επίπεδα insulin-like growthfactor-I (IGF-I), ένας από τους ισχυρότερους αύξητικούς παράγοντες που προσδιορίστηκαν ποτε.Ο (IGF-I), εμφανίζεται φυσικά και στις αγελάδες και στους ανθρώπους και είναι ίδιος μεταξύ αυτών των δύο ειδών. Ενώ ο (IGF-I) δεν προκαλεί καρκίνο,υποκινεί σίγουρα την αύξησή του. Οι πρόσφατες μελέτες έχουν βρεί μια 7απλή αύξηση στον κίνδυνο καρκίνου του μαστού στις γυναίκες και μια 4απλή αύξηση στον προστατικό καρκίνο στους άνδρες με τα πιό υψηλά επίπεδα. ΗrbST αυξάνει επίσης τις μολύνσεις των μαστών της αγελάδας. Επομένως, στις αγελάδες που θεραπεύονται με rbST δίνονται περισσότερα αντιβιοτικά, και τα υψηλότερα ίχνη αυτών των φαρμάκων, καθώς επίσης και πυον και βακτηρίδια από τους μολυσμένους μαστούς, βρίσκονται στο γάλα τους.

Τι μπορώ να κάνω λοιπόν για να έχω γερά κόκκαλα;

1)Να εξάλειψετε τη ζωική πρωτεϊ'νη (προκαλεί σοβαρή επιδείνωση των οστών).

2)Όχι κατανάλωση οινοπνεύματος (το οινόπνευμα είναι τοξικό για τα κύτταρα πουσχηματίζουν τα οστά και εμποδίζει την απορρόφηση του ασβεστίου).

3)Όχι στο αλάτι (το νάτριο τραβάει το ασβέστιο από τα κόκκαλα)

4)Να παίρνετε αρκετή βιταμίνη Δ (εάν δεν ξοδεύετε κάποιο διάστημα στον ήλιο, νατρώτε τα κατάλληλα τρόφιμα).

5)Μην καπνίζετε (μελέτες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που καπνίζουν έχουν 5 έως 10 τοιςεκατό λιγότερη πυκνότητα οστών στην εμμηνόπαυση από τις μη καπνίζοντες).

6)Να κάνετε αρκετή άσκηση. Συνεισφέρει στην οικοδόμηση ισχυρών οστών.

Συμπέρασμα:

Το να πίνει κανείς γάλα χτίζει τα κέρδη των γαλακτοκομικών εταιρειών, αλλά όπως δείχνουν οι παραπάνω μελέτες θα βλάψει τα κόκκαλά σας παρά θα τα βοηθήσει.Και τα γαλακτοκομικά τρόφιμα συνδέονται με όλα τα είδη άλλων προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένης της παχυσαρκίας, των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου.Μπορούν επίσης να αναπτύξουν άλλα προβλήματα, όπως η διαταραχή της προσοχής, οι μαθησιακές δυσκολίες, ευαισθησία στις μολύνσεις και τις διαταραχές του συκωτιού ".Επίσης είναι πιθανό να είναι μολυσμένα με επίπεδα ιχνών και άλλων χημικών ουσιών, συμπεριλαμβανομένης της διοξίνης, μια από τις τοξικότερες ουσίες που είναι γνωστές στους ανθρώπους.

πηγές ασβεστίου

"Οι υγιέστερες πηγές ασβεστίου είναι τα
πράσινα φυλλώδη λαχανικά και όσπρια.
Δεν χρειάζεται να φάτε τεράστιες μερίδες λαχανικών ή φασολιών για να πάρετε αρκετό ασβέστιο, αλλά να περιλαμβάνετε και τα δύο στον κανονικό προγραμματισμό των διατροφικών επιλογών σας.Εάν ψάχνετε για πρόσθετο ασβέστιο,οι
χυμοί γκρέιπφρουτ,πορτοκαλιού, μήλου
είναι καλές επιλογές.

Ασβέστιο σε  mg / 100g:226 Φουντούκια,140 Κρόκος αβγού,132 βραζιλιάνικα καρύδια,96 Πράσινες ελιές,87 καρύδια,54 Σύκα,44 μαύρα μούρα,42 Πορτοκάλι,40 Raspberries,38 Ακτινίδιο,33 Μανταρίνι,32 Μητρικό γάλα,20 καρύδα,18 Σταφύλια,16 Βερίκοκο,16 Ανανάς,14 Δαμάσκηνο,13 Σολωμός,12 Αντσούγια,12 Mango,11 καρπούζι,10 Avocado,9 Banana.
Περιεκτικότητα σε ασβέστιο διαφόρων ειδών γάλακτος:Γάλα Ασβέστιο (mg/100gr),Αγελαδινό 110-130,Πρόβειο 162-259,Κατσικίσιο 102-203,Παστεριωμένο (άπαχο),120 Παστεριωμένο (πλήρες),115 Μακράς διαρκείας,120 Συμπυκνωμένο,εβαπορέ (πλήρες) 292.

Είναι λοιπόν το γάλα μια πλήρης τροφή;Είναι.Το γάλα που παράγει το είδος μας.Όταν δεν υπάρχει άλλη λύση, το αγελαδινό γάλα είναι σωτήριο, όπως και τα συμπληρώματα, όμως η χρήση τους δεν θα έπρεπε να είναι επιλογή.

Ο παγκόσμιος οργανισμός υγείας είναι κάθετος στο θέμα των συμπληρωμάτων.Απαγορεύονται στα μαιευτήρια. Απαγορεύεται η διακίνηση και η προώθηση  τους.Το συμπλήρωμα είναι μόνο για έσχατες λύσεις.Άλλο ερώτημα….Είναι συνετό να πίνει γάλα ένας ενήλικας;Εξαφανίζεται τελικά το ένζυμο που χωνεύει το γάλα από μία ηλικία και μετά;Αν ναι, το γάλα δεν χωνεύεται και είναι τοξικό για τον οργανισμό;Είναι  καλύτερα να καταναλώνουμε το γάλα σε μορφή γιαουρτιού και τυριού;Σίγουρα βοηθάει αν κρίνω απ’ όλα όσα βρήκα..Όπως και καλό είναι να καταναλώνουμε μόνο βιολογικό γάλα που περιέχει έστω κάποιες βιταμίνες.
Δεν έχει περισσότερο νόημα για τους ανθρώπους να καταναλώνουν το μητρικό γάλα αγελάδων απ'ό,τι να καταναλώσουν το μητρικό γάλα αρουραίων,γατων,σκυλιών, καμηλοπαρδάλεων, ή οποιουδήποτε άλλου θηλαστικού.Η φύση δημιούργησε το ανθρώπινο μητρικό γάλα για τα μωρά, το μητρικό γάλα των αγελάδων για τα μοσχαράκια, και ούτω καθ’εξής στην φυσική του μορφή, αρρώστησαν και πέθαναν, δίνοντας το συμπέρασμα ότι το γάλα αυτό, δεν τα έθρεφε, δεν παρείχε τίποτα το θρεπτικό.Δεν μπορούμε να καταναλώσουμε ωμό γάλα πλέον, τα περισσότερα ζώα είναι άρρωστα, όμως όσο μικρότερη η παστερίωση και όσο πιο φυσικό, τόσο πιο ωφέλιμο.

Πηγές.. Jacobus CH, Holick MF, Shao Q, et al. Hypervitaminosis D associated with drinking milk. New Engl J Med 1992;326:1173-7.. Riggs BL, Wahner HW, Melton J, Richelson LS, Judd HL, O’Fallon M. Dietary calcium intake and rates on bone loss in women. J Clin Invest 1987;80:979-82.  Feskanich D, Willett WC, Stampfer MJ, Colditz GA. Milk, dietary calcium, and bone fractures in women: a 12-year prospective study. Am J Publ Health 1997;87:992-7.