Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2012

ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ

 
ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ
 
Ο βασικός στόχος της άσκησης με trx σε σχέση με την μείωση του Βάρους είναι να αυξήσει τον μυικό ιστό (μυς), με αποτέλεσμα την αύξηση του μεταβολισμού.
Οι ασκήσεις θα πρέπει να είναι κατάλληλες με βάση τις ατομικές ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου (στόχοι προγράμματος, ηλικία, προπονητική ηλικία, κατάσταση υγείας, κ.α. ).
Θα πρέπει να δίνεται έμφαση στις μεγάλες μυικές ομάδες
Ο αριθμός των επαναλήψεων θα πρέπει να κυμαίνεται 8-15, ανάλογα από τον στόχο.
Οι επαναλήψεις των 30, 40 και 50 δεν εξυπηρετούν στην μείωση βάρους, αλλά στην βελτίωση της μυικής αντοχής.

 
Η «γράμμωσης» πετυχαίνετε με συνδυασμό ασκήσεων με αντιστάσεις, αερόβιας άσκησης και σωστής διατροφής.
 
Η άποψη ότι σε προσπάθειες αδυνατίσματος δεν πρέπει να κάνουμε  γυμναστικη γιατί θα «σφίξει» το λίπος και μετά δεν θα φεύγει είναι ένας μεγάλος μύθος ο οποίος καταρρίφθηκε εδώ και αρκετά χρόνια! Η πραγματικότητα είναι ότι, όταν βρισκόμαστε σε προσπάθεια αδυνατίσματος, μαζί με το λίπος χάνεται και κάποια ποσότητα μυικής μάζας, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο μεταβολισμός (αμεση σύνδεση μυικής μάζας & μεταβολισμού). Η άσκηση με το trx διατηρεί τον μυικό ιστό με αποτέλεσμα να έχουμε επιτυχία στο στόχο μας.

 
 Σε γενικές γραμμές για να έχουμε μόνιμα αποτελέσματα θα πρέπει να ακολουθήσουμε τις πιο κάτω βασικές αρχές:
ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ: 3-5 φορές/εβδομάδα 20-60 λεπτά
ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ  ΤΡΧ: 2-4 φορές/εβδομάδα
ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΏΣ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ
ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΗΤΕΥΟΜΑΣΤΕ
ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ, ΑΡΚΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου